Concurs de angajare - post de Redactor şef şi Redactor şef adjunct la Radio Romania Oltenia-Craiova
12 Martie 2013, 17:59
A N U N Ţ
Societatea Română de Radiodifuziune, denumită în continuare societatea, organizează la sediul său din strada General Berthelot nr.60-64, sector 1, Bucureşti, concursuri de proiecte de management privind ocuparea posturilor de:
- redactor şef la Studioul Teritorial de Radio Craiova;
- redactor şef adjunct la Studioul Teritorial de Radio Craiova.
Concursurile se desfăşoară, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind selecţia managerilor şi evaluarea managementului executiv în cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune, aprobat prin HCA nr.24/2011, în 2 etape astfel:
- în perioada 01.04.2013 – 08.04.2014 : etapa I – evaluarea proiectelor de management;
- în perioada 11.04.2013 – 18.04.2013 : etapa II– susţinerea interviului.
Înscrierea candidaţilor şi depunerea proiectelor de management, se fac la sediul societăţii, la Serviciul Resurse Umane - secretariatul comisiei de concurs, în perioada 12.03.2013 – 28.03.2013:
în zilele lucrătoare, astfel:
- de luni până joi, între orele 8.30-17.00;
- vineri între, orele 8.30-14.30.
I. Condiţii de participare la concurs
I.1 Condiţiile generale
-persoane care au cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
-au capacitate de exerciţiu deplină;
-nu au antecedente penale;
-nu se află în vreuna din situaţiile de incompatibilitate prevăzute la art.4 alin.(2) din Regulamentul
privind selecţia managerilor şi evaluarea managementului executiv în cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune, aprobat prin HCA nr.24/2011.
I.2 Condiţii specifice
a.1) studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de absolvire sau de licenţă sau studii universitare de licenţă;
a.2) experienţă în domeniul serviciilor media audiovizuale: minim 3 ani;
a.3) cunoaşterea limbii române scris şi citit ( pentru persoanele care nu au cetăţenia română, dar sunt cetăţeni ai unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene).
II Documentele necesare înscrierii la concurs
a. Dosarul de concurs:
1.fişă de înscriere la concurs, pusă la dispoziţie de către secretariatul comisiei de concurs;
2.copie după actul de identitate sau, după caz, orice document care atestă identitatea, potrivit legii;
3.copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor de studii prevăzute în condiţiile specifice de participare la concurs;
4.copie după documentul care atestă schimbarea numelui, în condiţiile în care numele din documentele necesare înscrierii nu coincide cu cel din actul de identitate;
5.copia carnetului de muncă şi adeverinţe sau alte documente care să ateste îndeplinirea condiţiilor de experienţă prevăzute în condiţiile specifice de participare la concurs;
6.cazier judiciar valabil la data susţinerii etapelor de concurs;
7.certificat medical/adeverinţă medicală care atestă starea corespunzătoare de sănătate, eliberată cu cel mult 1 lună anterior înscrierii la concurs;
8.curriculum vitae, model european, conform H.G. nr.1021/2004, semnat;
9.memoriu de activitate semnat;
10.declaraţie pe propria răspundere că nu se află în vreuna din situaţiile de incompatibilitate prevăzute la art.4 alin.2 din Regulamentul privind selecţia managerilor şi evaluarea managementului executiv în cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune, aprobat prin HCA nr.24/2011, respectiv că înţelege să renunţe la orice stare de incompatibilitate, în situaţia în care este declarat câştigător în cadrul concursului.
Pentru cetăţenii români care au efectuat studiile universitare în străinătate, precum şi pentru cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, altele decât România, care au efectuat studiile universitare în ţara de proveninţă, este necesară echivalarea/recunoaşterea, potrivit legii, a diplomelor de studii precizate în condiţiile specifice de participare la concurs. Totodată, în condiţiile în care documentele prevăzute la pct.4,5,6,7 din dosarul de concurs sunt eliberate de către alte organisme decât cele de pe teritoriul României, acestea vor fi traduse şi legalizate.
Copiile după actele din dosarul de concurs se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs.
b. Proiectul de management - va fi întocmit şi structurat cu respectarea cerinţelor caietului de sarcini şi a bibliografiei.
Proiectul de management se depune într-un plic sigilat, pe suport de hârtie şi în format de fişier pdf pe suport electronic CD/DVD , într-un singur exemplar, nepersonalizat, fără semnătură. Pe plic se vor menţiona numele şi prenumele candidatului, postul pentru care candidează.
Informaţii suplimentare privind dosarul de concurs pot fi obţinute de la secretariatul comisiei de concurs, la telefon nr. 021.303.13.95 şi nr. 021.303.1283, de luni până joi, între orele 8.30-17.00, vineri între orele 8.30-14.30.
- e-mail: ana.dobre@radioromania.ro, e-mail:mihaela.priscu@radioromania.ro.